Retourvoorwaarden Let’s Play Guitar Center

Retourvoorwaarden

Is je pakketje niet naar wens? Wat vervelend! Dit willen we natuurlijk snel voor je oplossen. Binnen 14 dagen na ontvangst kun je een product retourneren. Onze retourservice is mogelijk voor producten die voldoen aan de volgende voorwaarden:

  • Het product is compleet, in originele staat en onbeschadigd.
  • Het product is voorzien van originele etiketten, labels en/of kaartjes.
  • Het product zit (indien mogelijk) in de originele onbeschadigde verpakking.
  • Het product is niet gebruikt.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Via onderstaande link kun je heel eenvoudig je retour aanmelden. Vul onderstaand retourformulier in en kies voor je favoriete verzendmethode. 

Liever gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping? Dat kan ook, maar is niet verplicht. Zo maak je aan ons kenbaar dat je van de aankoop afziet. Dit formulier kun je [hier] downloaden.

Gegevens

Naam: 

Ordernummer: 

Adres: 

Klantnummer: 

Postcode:

IBAN: 

Plaats:

Naam rekeninghouder:

Telefoon: 

Datum retourzending: 

E-mail:

Reden van retour: 

O   Defect

O   Dubbel geleverd

O   Verkeerd artikel

O   Voldoet niet aan verwachting

O   Transportschade

O   Verkeerd besteld

O   Anders, namelijk: 

Retourartikelen

Aantal

Artikelnummer

Omschrijving

     
     
     
     
     

Toelichting

 

Instructies retourneren

Terugsturen

Zorg ervoor dat: 

  • De artikelen compleet zijn
  • De artikelen in originele, onbeschadigde verpakking zitten
  • Dat de kopie-factuur en retourformulier zijn bijgevoegd

Handige tips

We proberen je retour zo snel mogelijk te verwerken. Hier nog wat handige tips. 

  • Zorg ervoor dat je de artikelen goed inpakt zodat ze niet beschadigen tijdens transport. 
  • Om afval te besparen kan je de doos gebruiken waarin wij het product naar je hebben verstuurd. 
  • Zorg dat het adreslabel goed leesbaar is. 

Versturen

Breng het pakket naar een postkantoor naar keuze. Hier ontvang je een verzendbewijs. Bewaar deze goed totdat de retour volledig is afgehandeld. Dit is je bewijs dat het pakket daadwerkelijk is verstuurd en kan bij verlies tijdens transport naar worden gevraagd.

Afhandeling

Zodra de retourzending bij ons is verwerkt krijg je hierover automatisch bericht. Dit proberen wij natuurlijk zo snel mogelijk te doen. Heb je na 14 dagen nog niets van ons vernomen? Neem dan contact op met onze klantenservice. 

Hoe lang heb ik om mijn bestelling te retourneren?

Volgens het herroepingsrecht heb je 14 dagen bedenktijd na ontvangst van je pakketje. Zodra je de retour hebt aangemeld, heb je nog eens 14 dagen de tijd om je pakketje retour te sturen.

Mag ik bestelde producten uitproberen alvorens ze retour te sturen?

Uiteraard mag je de ontvangen producten even uitproberen zoals je dat in een winkel ook zou doen. Als we schade of slijtage zien waaruit blijkt dat meer is gebeurd dan enkel het product beoordelen, verminderen we het bedrag dat je terugkrijgt met de waardevermindering die hierdoor ontstaat.  

Wat zijn de kosten voor het retourneren van mijn bestelling?

Het retourneren van onze producten is op eigen kosten.

Wat gebeurt er wanneer ik mijn bestelling heb geretourneerd?

Zodra je pakket bij de leverancier is, word je op de hoogte gehouden van het retourproces. We sturen je een bericht wanneer het retourpakket bij ons aankomt, wanneer we het pakket behandelen en wanneer je je geld terugkrijgt. Bij ontvangst van je retourzending zullen we deze uiterlijk binnen 14 dagen verwerken.

Hoelang duurt het voordat ik mijn aankoopbedrag terugkrijg?

Zodra we je retourpakket hebben ontvangen krijg je het aankoopbedrag [en eventuele leveringskosten] uiterlijk binnen 14 dagen terug. We mogen wachten met terugbetalen totdat we de retour hebben ontvangen of totdat je hebt aangetoond dat je deze retour hebt gestuurd. Het bedrag wordt teruggeboekt naar de door jou gekozen betaalmethode.

Welke producten kan ik niet retourneren?

De volgende producten zijn uitgesloten van onze retourservice:

  • Versterkers
  • Verzegelde producten waarvan de verzegeling is verbroken en waarbij de specificaties, kenmerken en aard van het product al in de verpakking volkomen helder zijn (bijv. batterijen, inktcartridges, usb-sticks, kabels, lampen).
  • Producten die om hygiënische of gezondheidsredenen niet kunnen worden teruggestuurd omdat de verzegeling is verbroken.
  • Een digitaal product dat niet op een fysieke drager staat, zoals een e-book, game of app.
  • Cadeaubonnen en -kaarten.
  • Software abonnementen en producten.
  • Muziek, films, games, en computerprogrammatuur waarvan de verzegeling is verbroken.
  • Op maat gemaakte of gepersonaliseerde producten.

Mijn vraag staat er niet tussen

Heb je nog andere opmerkingen of vragen over onze retourservice? Neem dan even contact met ons op via info@letsplayguitarcenter.nl

Winkelwagen